Til toppen


DEGUY - FAQ

Hvor fort blir pakken min sendt?
Dersom du bestiller innen kl. 12.00 vil pakken bli sendt samme dag. Etter kl 12, vil pakken bli behandlet neste virkedag, men i travle perioder kan det ta noe lenger tid. Du vil få en epost dersom det er større forsinkelser.  Du vil alltid få beskjed når din vare er på vei til deg.

Når får jeg pakken min?
Normalt tar det 1-3 dager fra vi sender varene til de er fremme på ditt lokale postkontor/ post i butikk. Leveringstiden avhenger av hvor i vårt lange land du bor.

Hvordan kan jeg betale?
Vi tar alle de vanligste bankkort/ kredittkort. Det vil si Visa, Mastercard/ Eurocard, og alle kort tilknyttet disse leverandørene. Du kan også betale med Vipps.

Når belastes jeg for kjøpet?
Når du gjennomfører en betaling, vil vi reservere kjøpesummen. Beløpet blir trukket fra ditt kort når vi sender varene. Dette gjelder også betaling via Vipps.

Hva skjer hvis varen jeg bestilte er utsolgt?
Hvis du har gjennomført et kjøp og det viser seg at varen ikke lenger er tilgjengelig på lager, vil du så snart som mulig få beskjed om dette vie epost eller telefon. Du betaler aldri for varer som ikke blir sendt fra oss.

Kan dere sende varene i oppkrav?
Ja, det kan vi. Inntil 2kg koster postoppkrav brev 103kr, pluss porto 155kr. Inntil 10kg koster postoppkrav pakke 278kr, pluss porto.

Hvilke fraktmuligheter har jeg?
Alle forsendelser, uansett beløp blir sendt som sporingspakker med Posten/ Bring. Kjøper du for over 2000,- har vi fri frakt i hele Norge. Bestillinger under 2000,- belastes med fastpris 75,- Pakken kan hentes på ditt lokale postkontor/ post i butikk. Transporttid er normalt 1-3 virkedager, avhengig av strekning.

Kan jeg bytte varer i butikken som jeg har kjøpt på nett?
Du kan alltid bytte varer. Dersom du ønsker å bytte i butikk må du huske ordrebekreftelsen. Kontakt oss først dersom du lurer på noe. Ønsker du pengene tilbake, må du fylle ut returskjemaet som fulgte med pakken og levere dette sammen med varene. Du vil alltid bli kreditert via nettbutikken, ikke fra butikken dersom du levrer varen der. Alle returer sendes tilbake til oss. Porto dekkes av kunden.

Returadresse: Deguy, Postboks 1829 Nordnes, 5816 BERGEN

Når vi har mottatt pakken vil du da få pengene kreditert til konto / kort og pengene vil komme inn i løpet av noen dager.

Hva skal jeg gjøre dersom jeg har en reklamasjon?
Dersom du bor i Bergen, Oslo, Ski, Stavanger eller Sandnes, kan du gå ned til din butikk. Dersom du ikke har mulighet til det, send oss en mail, med bilde og ordrenr, samt en beskrivelse av reklamasjonen. Vi vil behandle reklamasjonen så fort vi har alt vi trenger. Send mail til: kundeservice@deguy.no.

Sender dere varer til utlandet?
Nei, dessverre. Vi jobber med å kunne tilby denne tjenesten i fremtiden, men foreløpig har vi ikke muligheten til dette.

Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken min på posten?
Blir pakken din liggende på ditt postkontor i 14 dager, blir den automatisk returnert til oss. Du vil da bli belastet kr 199,- for å dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med sendingen. Du vil få en epost om dette.  Dersom du ønsker å få tilsendt varen på nytt, må du legge inn en ny bestilling.

Hvordan vet jeg om dere har noen ledige stillinger?
Vi legger ut stillinger i vårt Infosenter under Ledige stillinger. Vi pleier også å annonsere via sosiale medier og via kjøpesentrenes egne hjemmesider.

Hvor kan jeg henvende meg ved andre spørsmål?

Vi er tilgjengelig på telefon og epost. Du når oss på tlf: 55 23 53 10

Mandag-Fredag: 08.00-16.00.

Lørdag -Søndag: Stengt, men kontakt gjerne en av butikkene våre.

Du er også velkommen til å ta kontakt via epost: kundeservice@deguy.no

Du må gjerne kontakte oss via Facebook eller Instagram: @deguy.no

Alle henvendelser vil bli besvart så fort som mulig, men hovedsakelig svarer vi på mail alle hverdager mellom kl. 08.00 – 16-00.